Terug naar het overzicht
Egg Drive: pak je pakje verse eieren onderweg
1 MERK-STRATEGIE: CONSUMENTENVERKOOP VAN STRIJBOS-JENNISKENS EIEREN
Strijbos-Jenniskens is een modern pluimveebedrijf dat haar eieren levert aan de levensmiddelenindustrie. Voor de kleinschalige en rechtstreekse verkoop aan de consument hebben we een nieuw merk en outlet gelanceerd: Egg Drive.
2 MERK-DESIGN: GEMAK EN STRAK
Bij de Egg Drive draait het om ‘gemak’ en ‘een snelle stop’. Het logo heeft de no nonsense vormgeving van een verkeersbord en de pay-off ‘pak je pakje’ benadrukt het gemak. De vormgeving van de automaat sluit aan bij het karakter van Strijbos-Jenniskens: modern en strak.
3 MERK-ACTIVATIE: LOCATIE IS TOP
De ligging van de Egg Drive is voldoende gebleken om het concept te activeren. Dagelijks vinden vele voorbijgangers hun weg naar de ‘bron van gezonde eieren’.