Etelia, de etalage van het platteland in de stad
1 Merk-strategie: Etalage van het platteland in de stad
Het platteland heeft de stad veel te bieden. Voeding, ontspanning, ruimte. Maar er is meer en in de toekomst komt er nog veel meer. Bijvoorbeeld kleding. Er worden al kledingvezels ontwikkeld uit koemest. Of stroom, energie opgewekt door molens en vergisters. Innovatie is in de voeding zijn er ook al volop. Producten met medicinale ingrediënten zoals MacuView zijn daar de voorlopers van. Om die ontwikkelingen ben ik trots en dat zouden we in de stad kunnen etaleren via één merk: Etelia. Ik kom graag in contact met bedrijven, overheden of verenigingen dit concept zien zitten. Wanneer openen we Etelia?
2 Merk-design: Natuurlijke variatie
Vorm en kleurstelling van het logo zijn gebaseerd op natuur en het landschap. De kleurrijke invulling staat symbool voor de variatie aan innovatie en… voor een vrolijk en optimisch geheel. Uiteraard moet de inrichting van outlets in stijl zijn van het merk. Etelia neemt letterlijk het groen mee naar binnen.
De plantenwand is van: The Home Delicate Restaurant Interior Design by Logica:architettura
3 Merk-activatie: Etelia ete!
Via heerlijke gerechten en hapjes komt het publiek in contact met Etelia en dus in contact met het goede van het platteland. Hoe meer producten we onder dit concept kunnen scharen hoe leuker en veelzijdiger de acties worden. Laat het ons maar verzinnen 🙂